kungawesome

Here it comes right in your face..

LåtTips och annat kul!

Kategori:

Hejhej!

Idag har jag varit i skolan och tråkat lite, sen åkte jag hem och nu sitter jag här, vid datan och dunkar musik och chattar med folk :D
Bara för jag inte har något att skriva om så får det bli lite LåtTips!

♥ Mayhem - Lorentz & M.Sakarias
♥ Popular - Eric Saade
♥ Rude Boy - Rihanna
♥ Ke$ha - Cannibal
♥ Pengar - Maskinen
♥ Alla som inte dansar (Dada life remix) - Maskinen
♥ Teach me how to scream - Brokensyde
♥ Superman - Eminem
♥ On fire - Crossfire
♥ Electroman (feat. T-pain) Clean Radio Edit - Benny Benassi

Haha, 10 av de 65 låtar som nu finns i min spotifylista! Några av de här gör en på bra humör!
Även fast inte allt är i min stil, för jag gillar ju mest Hardstyle (:

Men nu ska jag försöka få någon att bli social..

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: