kungawesome

Here it comes right in your face..

Kul.

Kategori:

Hejhej!

Kom just hem från att varit ute ett tag.

Sen när man kommer hem så får man lite glass för att Emil inte fick följa med och handla trummorna.
Ja, vi har köpt sånna här eltrummor eller vad man ska säga, tur de, att de inte var de där "vanliga" det räcker med att Thomas spelar elgitarr här uppe i typ örat på en varje dag..
Men de är lite småtufft med de trummorna, men jag tror inte jag kommer att spela, inte mycket iaf xD

Jaa.. jag kan llägga upp en bild på de, fast inte nu, för de har inte satt ihop den en, och den kommer väl va upptagen resten av kvällen så jag får väl smyga upp på natten och ta ett kort eller nått xD

Jag kom just på en sak, min mobil har laddat ur.. kanske borde ladda den..

Men nu ska jag tråka vidare och vänta på maten, jag är jätte hungrig D:

Vi hörs!

Kommentarer

  • sarah säger:

    aww tack så mkt :)

    dem finns att köpa på gina tricot :)

    2011-03-19 | 19:29:37
    Bloggadress: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: