kungawesome

Here it comes right in your face..

Just nu

Kategori:

Hejhej!

Just nu sitter jag och gör ett minneskort till bilen, jag fixar alltså musik till bilden, den gammla har blivit uttjatad..
Idag var Fritte hos mig också, vi spela in en video, som JAG klantigt nog råka radera.. D:
Så vi får väl kanske spela in imorn istället.
Morgondagensplaner är:

♥ Skolan
♥ Drar till Centrum med bara Fritte trorja
♥ Åker sedan hem till Fritte för att hämta hennes saker
♥ Åker hem till mig
♥ Fritte soveröver här
♥ Vi flummar järnet :D

Haha, de är typ de som är ett MÅSTE att hinna med.
Sen bloggar jag mer om de här imorn.

När jag är i centrum har jag en del jag måste köpa, jag ska iaf (måste) köpa 2 shorts, och solglasögon. De är väl ett MÅSTE just nu, men jag kommer säkert hem med en massa örhängen också :P

Haha, jag lyssnar ihjäl mig på den dära basigalåten jag hade i något inlägg under xD
Den är verkligen bra ..
Jag tog faktiskt med den på minneskortet till bilen, hoppas man inte dör där inne av basighet .

Sen nu när jag sökte runt på låtar så hitta jag en ganska rolig låt.

http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo&feature=related

Kissen 'är jätte söt, men kunde inte låta bli att garva åt låten, "The Mean Kitty Song" haha, de bästa är ju när han sjunger "The little kitt kitty" Hahaha xD
Sen är hans dans väldigt snygg också..

Men nu måste jag avsluta

Vi hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    vi måste bara ses snart gumman !! Jag kommer inte klara mig annars :( <3333

    2011-03-25 | 16:50:02
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: