kungawesome

Here it comes right in your face..

Idaaaaaaaag inte imorron! :D

Kategori:

Hejhej!

Idag änsålänge har jag inte gjort nått speciellt, vakna av att mamma kröp ner i min  säng breve mej och sa att de var dags att gå upp, fast vi låg och prata ist.. haha, sen somna jag lite kort nåra gånger men jag vakna typ lika sabbt som jag hade somnat, sen vart jag hungrig och då gick mamma och jag upp.

Men just nu sitter jag vid datan och väntar på att Lina ska ringa så jag kan åka till centrum och möta upp henne (:
Det ska bli askul att få träffa henne igen!
Men här kommer nåra bilder på mej.



Eftersom jag hade lite tråkigt nyss så tog jag en massa bilder så här kommer två till!




Haha, ser ut som jag strålar xD
Vackert värre..

Men nu ska jag lyssna musik och sånt annat kul :D                               >>misstolka inte<<


Vi hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    Hahaha, vad hände med påminnelsen ?? :P hahah <3

    Ehm, det gick jätte bra gumman :) tack <333333

    2011-03-02 | 21:19:01
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    Hahaha, vad hände med påminnelsen ?? :P hahah <3

    Ehm, det gick jätte bra gumman :) tack <333333

    2011-03-02 | 21:19:11
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    Hahaha, vad hände med påminnelsen ?? :P hahah <3

    Ehm, det gick jätte bra gumman :) tack <333333

    2011-03-02 | 21:19:33
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: