kungawesome

Here it comes right in your face..

Godmorron

Kategori:

Hejhej!

Idag har jag inga planer för att göra nånting.

Men de lilla jag hunnit gjort sen jag vaknat är

- Smsat med Hans
- Vart inne på datan lite
- Var och är fortfarande as sur på min bror


Ja de är väl lite kort (:

Jag är sur på min EGO brosha för att han har ju tagit med sig VÅR laddare till världens ände.. inte okej, och min mobil laddar ur vilken sekund jävel som helst. Bäst för han att han kommer hem idag... xD

Menmen, eftersom jag fortfarande har ruffsigt hår och  typ morronrock på mej så finns det ingen bild jag kan lägga upp, de kommer väl senare isf, nu ska jag inte va sur längre, men de kommer nog inte gå så bra.. haha

vi hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    Jag uppmuntrar dig gumman ;D och du.. ''vilken JÄVLA sekund som helst'' annars :D :* söto !! ^^ <333

    2011-03-03 | 13:59:14
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: