kungawesome

Here it comes right in your face..

Godmorgon är du riktigt vaken än?

Kategori:

Hejhej!

Nja, jag är väl sådär vaken.. om man vaknar av att Emil piper så är man typ halv död..

Men idag ska jag hem till far min, fast först måste jag stanna hemma tills mamma kommer hem, för att Emil är hemma, och han kan inte vara hemma själv. eftersom han bara är 8 x)
Eller så gör jag så att jag tar med mej Fritte och åker hem till pappa lite tidigare, eftersom jag måste hem och packa och sånt, och då får Fritte följa med redan då ;)
Då får ju Maxx va kvar och passa Emil, så han inte äter upp all mat vi har... eller iaf allt godis och sånt.. han är värsta godisgrisen, haha.

Men nu ska jag gå ner och äta ifall jag orkar.. vet inte, jag va inte uppe så sent igår men ändå, inte kul av att vakna av "IIHHH min tur, jag  vill!!!" medans Maxx "HÅLL KÄFTEN, jag spelar!! "
Och jag ligger i sängen och försöker somna om.. och de gick ju inte så bra..
Men tur för de att de är sams nu..

Men bloggar mer sen!

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: