kungawesome

Here it comes right in your face..

Flummig, svar JA!

Kategori:

Hejhej!

Jag är lite flummig just nu så de här inlägget blir helt oseriöst, de är nog halstabletterna och colan som ligger bakom de här.. hmm..

Men just nu så lyssnar jag på min flummlista jag gjort på spotify och chattar med många flummiga och skriver en massa oseriöst och de bidrar ju också till att jag blir som jag blir 8D

Blogg.se dampa upp sig när jag skulle lägga in en bild och jag va så smart så jag försökte ladda upp en bild fast jag inte hade valt någon än, vad jag dampa på att de inte funka sen kom jag på mig "Justja, en bild kan ju va bra att välja innan man försöker ladda upp den" HAHA faail :D

Men jag åt kánske inte precis middag men för en stund sen och då hade i samtalsämnet om vårat toalett som de har varit stopp i och jag satt och asgarva när de prata om de och va helt flummig så de sluta med att alla andra också vart flummiga, de roligaste var nog när Thomas säger "Ja du vet när man torkar sig i röven" HAHA vad jag dog av skratt och jag drack sammtidigt, gissa hur de gick, hahahah xD

Men snart ska jag nog gå och hämta lite FREDAGSMYYYYYYS och cola så blir allt ännu värre :D

Hahahha, men nu försäkerhetens skull ifall allt dampar upp sig igen så kopierar jag den här texten :D




Vi hörs!

Kommentarer

  • Fille säger:

    mahaha x3

    2011-03-18 | 20:27:46

Kommentera inlägget här: