kungawesome

Here it comes right in your face..

Båtmässa

Kategori:

Hejhej!

Snart ska jag åka iväg till en båtmässa.
Det ska bli rätt kul, jag ska få välja nya tallrikar till båten, Wiie, inte mycket att vara glad över, men nått har man ju att göra iaf.. xD
Sen ska vi hem till nåra och sova där... inte lika kul.. Det är pappas kompisar så de ska kolla melodifestivalen. Själv tycker jag att de suger så jag får väl hitta på nått annat (:

Men jag kommer inte hinna blogga mer idag. Här är jag idag iaf.
Jag sitter och lyssnar ihjäl mej på "Eminem - Till I Collapse" Den är bäst (:


Nyvaken HEJHEJ..

Men nu ska jag snart åka..


Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var det kul på båtmessan gumman ?? :D<33

    Du får skaffa pengar på mobilen, saknar dig fett mycke ! :( <333

    2011-03-13 | 07:44:19
  • Jakobmerete säger:

    Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

    2011-11-29 | 19:07:58
    Bloggadress: http://jakobmerete.blogbloc.com

Kommentera inlägget här: