kungawesome

Here it comes right in your face..

Iddaag

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag ska jag och Fritte vara, och hon ska sova hos mig :D
De kommer bli askul, bara den där lilla saken kan vakkna nångång, jag vakna tidigt idag..
usch.

Och de va tack vare en människa på min skype som länkade en asläskig länk! Trodde jag skulle dö.
Det är typ ett blodigt ansikte som skriker högt och läskigt som fan typ "IHHAHHHEHHHH" jag dog! Jag vart skit rädd och fick panik, och såklart ska jag ha så hög volym på också.
Men jag trodde det var en spotify länk.. för de stod de, emn sen kom de där upp, guuud vad rädd jag blev xD

Hahaa epic (:

Men aja sen ikväll ska jag kanske fixa min blogg header eftersom att den inte passar med min nya bakgrunds design.. och om den inte syns äre för att blogg.se är lite fktup ibland (:

Men aja nu ska jag äta nånting

Vi hörs!

Kommentarer

  • Lina <3 säger:

    aaah då gumman, jag har det super här nere, men ett problem är det ju.... saknar dig fett mycke!!!! :( <33333

    2011-06-04 | 10:51:53
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: