kungawesome

Here it comes right in your face..

Hotellrummet..

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Just nu sitter jag på ett hotellrum i Jönköping och ska snart åka vidare mot skåne, vi stannade här över natten, det blir så långt att åka på samma dag.

Men jag har precis gjort mig i ordning och sånt, vet inte riktigt vad jag ska skriva i de här inlägget så jag kan skriva om  vad jag ska göra imorn, eftersom jag säkert inte kommer hinna blogga nått imorn ändå (:

Imorn:

Då ska vi till Tosselilla och vara där en hel dag, hoppas även att Anton kommer dit, de skulle va askul att få träffa han :D  Tosselilla är typ ett ställe där det finnns ett vattenland, och sen även finns det parker med hinderbanor och sånt shit, sen finns det även karuseller och andra roliga attraktioner som man kan åka :D

Det kommer bli grymt. Hoppas att det blir fint väder och så. För idag är det inte så fint väder.. inte i Jönköping iaf, typ regn/mulet..

Aja, lägger upp en bild på mig idag, miiiisstahh sajkoo, iknow (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: