kungawesome

Here it comes right in your face..

Hemma

Kategori: Iaa's liv<3


Nu är jag hemma från skåne och jag kan skriva lite som hänt under de dagar jag avrit där eftersom jag seriöst sugit på att uppdatera för jag har en så låååååångsam data så man pallar inte vänta på den i 5000 år..

Torsdag: Vi åker till Jönköping för att stanna där en natt för de blir så långt att åka med en och samma gång. Sen när vi ska gå till en pizzeria så går vi förbi en lång strand och då vare nån smart jävel som slängt en glasflaska i marken så jag fick en lång vass glasbit i hälen, jeeevlar vad ont de gjorde att ta ut den asså o;

Fredag: Vi fortsätter åka ner mot skåne och kommer fram. Vi gör typ ingenting mer intressant under den dagen.

Lördag: Vi åkte till tosselilla och var där hela dagen fram tills de stängde, de va askul! De va meningen att jag skulle träffa Anton, men de va ingen som ville skjutsa han dit -_- AJA, vi hade de kul ändå på tosselilla. Det fanns en berg och dal bana som vi åkte flera gånger och en gång fastna vi HÖGST upp, jag trodde jag skulle dö, jag satt och asgarva hela turen sen när den fortsatte, och bara bara "HAHAHA Lina schhh allla stirrar konstigt på dig!" haha xD De va kul :D

Söndag: Vi åkte till smygehuk och var där typ 1 timme eller nått, kan visa lite bilder där ifrån lite längre ner i inlägget (;

Måndag: Vi var i Malmö och shoppade lite, kan visa i ett annat inlägg allt jag köpt och sånt i skåne, för jag har inte tagit bild på de och allt är i tvätten xD

Tisdag: Då var vi bara i Kristianstad och kolla på bio se på kvällen, den hette "Super 8" Den va väl rät bra, man blev lite rädd vissa gånger, filmen liknar E.T phone home men i en nyare varsion.. Den va rätt läskig ibland asså, jag trodde själva utongjordingen va en JÄTTE stor spindel och jag trodde pappa lurat mig att se en spindel flm men som tur var vare inte de, för jag HATAR spindlar :s

Onsdag: Igår gjorde vi inte mycket, vi testade att slå upp vårat tält som vi ska sova i imorn, STORT äre assså, kan visa lite bilder :D

Och idag torsdag har vi inte gjort nått speciellt



Gissa vem som va torrast och vem som va blötast?






Sen kommer en rättså wierd ego pic (;



Hahaha!



Varför bilderna är blå är för att jag är inne i tältet när bilderna togs xD


Uppdaterar nog inget i helgen, uh måste bli bättre på de här

Kommentarer

  • Lina <3 säger:

    awwww ! Fett sööööt bild på dig och Maxx!! <3333

    2011-06-26 | 20:39:54
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Lina <3 säger:

    awwww ! Fett sööööt bild på dig och Maxx!! <3333

    2011-06-26 | 20:40:09
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: