kungawesome

Here it comes right in your face..

Bara för jag har tråkigt

Kategori:

Du heter: Liina
Smeknamn: Tror inte jag har nått? xD
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen trorja..
Beroende av: Skratta, cola och kompisarna
Vad tror folk om dig: Ja vet inte, fråga dom :D
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon..
Hur imponerar man på dig: Jag vet inte, xD
Brukar du skratta för dig själv: HAHA, ja, nått jag gör nu faktiskt xD
Äger du några converse: Nope
Är du allergisk mot något: Nejj
Hur svarar du i mobilen: "Hallåå? :D"
Antal timmar sömn inatt: Typ 10 / 9 timmar xD
Brukar du komma i tid: HAHAHHAHAHAH komma..
När mår du bra: Typ alltid :D
När blev du fotad senast: Ja vet inte, igår kanske.. vvet inte xD 
Hur känner du dig nu: Glad, flummig och trött
Vanligaste färg på dina kläder: Mest svart, men jag brukar ha lite färg
Vad tycker du om fötter: Asså.. de är ju bra att ha..
Hade du en bra kväll igår: Jaa, de hade jag väl?
Favorit dryck på morgonen: Juice..
När brukar du oftast gå och lägga dig: ´Ja vet inte, när jag är trött?
Är du blyg: Nja, asså ibland, de beror på
Sysslar du med någon idrott: Nää
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte
Är du nöjd med ditt liv: Ja, faktiskt ja..
Är du bortskämd: Nja, ja venne :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: