kungawesome

Here it comes right in your face..

Random grejjj

Kategori:

Senaste....

Smset du fick: Gullunge <33333333333333 
Samtal du ringde
: Typ mamma? xD
Du sa högt: Venne?
Som fick dig le: Typ alla som jag snackar med xD
Som sa "älskar dig": A****
Du gjorde:
De va många saker, tex. skrev detta


Favorit...

Mat -
Taco?
Sport - Dans och springa
Djur -  Katt, get och fisk.
Glass - Sånn indianglass med strössel på xD
Affär -
H&M, gina, BikBok, NewYorkers (?) öhm och nåra fler
Sallad - Kyckling eller skinka
Skådespelare - Venne, typ kanske Will Smith? Nä jag vet faktiskt inte..
Låt just nu - Vägrar växa upp - Newkid
Nummer - 5
Årstid - Höst :D
Parfym - Hmm Escada luktar ju gott.. men jag vet faktiskt inte..


Vem...

Tänker du på? - *****
Saknar du? - Meggie, Fritte, Lina, Anton, Anton, öhh och nåra till xD
Älskar du? - En väldigt fin människa (:
Svek dig sist? - De kommer jag inte ihåg, tur de :D
Betyder mest? - Mina kompisar och familj och sånt (:
Vill du ha? - Öhh jag venne?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: