kungawesome

Here it comes right in your face..

Najs!

Kategori:

Hejhej!

Kom precis hem från skolan!   eller ja.. för typ 40 minuter sen då.. :D
Så nu sitter jag och dunkar min musik på spotify
 jag fick bara raffsa ihop nått i skåpet att ta och äta men annars är allt Najs, är ensam hemma så nu ka jag sitta och ha på vilken musik som helst, eller iaf hur hög som helst.. eller ja. jag har inte så högt men AJA nu glömmer vi de x)

Jag har somvanligt min 'otur' och har tappat bort min överföringsladd till kameran, asså UEE jag fattar inte hur jag kan vara så klantig jämt. Eller så äre pappa som har varit här och rotat och bara; Den här ska inte ligga här!
Så har han lagt den  nånstanns.. aja finns inget jag kan göra åt de nu, men en bild på mej kan jag bjuda på.



Hahhaha, de är inte världens seriösaste bild men, sak samma.

Funderar på om jag ska ta och lägga ut nån bild från när ajg var i London..

AO de är klart jag ska :D




Det är TowerBridge! de va asgrymt att kolla på utsikten där uppifrån och kolla hur de styr upp hisningen!


Här Är BigBen! Men som ni ser så har jag redigerat den lite, fast faktiskt inte med färgerna men jag har ju satt dit texten c:

Jao, jag hade inget annat att skriva om. så de får väl bli allt!

Vi Hörs!

glömm inte att kommentera c;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: