kungawesome

Here it comes right in your face..

MiniBildBomb!

Kategori:


Inleder den här dagen med en MiniBildBomb!



Taahhaha Hungrig? c:



Hug Me? c:



Aww! Kan man va sötare!? c:



Här Är Den! :D (de va lite mörk igår när jag tog den..)




Kraam.. c:





Ahahaha Aw så bra modell Maiscof kan vara c:
Men ja, jag tog mest bilder på henne.. hm c:

De va min 'mini bildbomb' tahaha vilket namn-

Meen, Jag tänkte ha nånsånn här sak där jag lixom gör öm, asså vad ska man säga hm, aja en grej där de står ex:

Saker Jag inte Klarar Mej Utan;

så står de de och sen även en massa annat kult c:

Eller en frågestund (fast kommer typ inte få nån fråga alls, haha)

Aja, Vi Hörs!

Kommentarer

  • Missan säger:

    du borde ha din blogg som en modell blogg för maja och visa nya bilder när hon står i sånna olika roliga poser och så, de skulle faktist vara kul, men du behöver ju inte bara skriva om henne såklart, du kan ju skriva annat också :D



    De var bara ett tips!



    älskar din blogg

    tusen kramar! <3<3<3<3

    2011-01-23 | 14:26:52
  • Liina säger:

    De va faktiskt en väldigt bra idé kan fundera lite på de, de skulle vara sätt kul, tack för tipset!



    Tack för att du läser min blogg!

    Tusen kramar tillbaka! <3<3<3<3

    2011-01-24 | 15:41:52
    Bloggadress: http://kungawesome.blogg.se/
  • Lina <3 säger:

    Jag komer fråga (: <3

    2011-01-27 | 19:08:24
    Bloggadress: http://knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: