kungawesome

Here it comes right in your face..

Meggie gästbloggar! ♥

Kategori:

Tjooobreeh fan!

Meggie "KP" är här :D Flörtade lite med Lina och fick hennes lösen c;
Så jag skriver ett inlägg.. vilket ni kanske fattar? HAHA.
Själv har jag devote :D, man kan ha smileysar! Låter fett efterbliven nu, jag vet -.-'
Men har nyss fått fucking cp dampryck på min USBAJS kabel, försöker ju fixa in bilder till datan men allt fuckar sig >.<
Ska snart dra mot sängen ;) Den är ju liksom redan tio i tolv.. shit?! tiden går fett fort o:
Snart kommer jag bli gammal och skruttig.. usch, kan se mej själv gå med en basker på skallen och skrynklig hud, böjd rygg och går med en rullator, uhuhu..! Vill inte bli gammal!
Vafan är det jag skriver..? Asså jag e typ retarded, nej vänta! Jag e failtarded ;) Bara jag och Liina som fattar..?
Nej men blir alltid så här skum på kvällen :S Fråga mej inte varför..
Ujuj.. nu börjar de bli långt! O: I slutet av detta sexiga inlägg ska jag lägga in en bild på heta mej och en länkning till min bloggish. Oj.. barnförbjudna ord.. oopsi ^^
Men här är en länkning till min blogg c:

Min blogg!



Meeej :D Bli inte allt för avis ;) Nej men har inga bra bilder på mej inlagd i min pyttelilla minilaptop :c Men de fixar jag senare!
Men ska dra mot sängen nu! Heejdåå! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: