kungawesome

Here it comes right in your face..

Ihihihi,

Kategori:

Heeeeeeeeeej !

Den här veckan har vi tema vecka.. vilket är roligare än vanlig vecka. Jag valde nån konstig grupp, den heter 'Katastrofen' Man får inte gör nått kul alls... Fast man börjar sent och slutar tidigt, (09.00 - 13.00)
De gillas.
Idag i skolan så var det nån random unge som typ satt och glodde på mej... :s de va lite läskigt faktiskt, och jag kunde inte hålla mej för garv så jag satt och garva medans han kolla på mej x)
Måste ha sätt så VACKER ut.. verkligen... menmen,

Nu kom jag hem för typ 1 timme sen eller nått.. men jag hade tänkt att gå ut och fota lite, får se om jag orkar, är lite små lat idag :s
Meeeeeen de kan inte hjälpas :D
Hahaha

pallar inte lägga in en bild, så..


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: