kungawesome

Here it comes right in your face..

Hellowi!

Kategori:

Nu har jag åkt hem till pappa :D

så nu ska de väl funka att ladda upp bilder :P

Men idag har jag bara varit social med min dator och annat folk som oxå var inne på datan.
hmm eftersom jag inte har nått annat att skriva om så kan jag lägga upp lite 'låt tips'

Min  'Top 10 Lista'

Like A G6 - Far East Movement
The Time (dirty bit) - Balck eyed peas
Just the way you are - Bruno Mars
Grenade - Bruno Mars
Gubben i Lådan - Daniel Adams-Ray
Barbra Streisand - Duck Sauce
What's my name - Rihanna
Baksmälla - Petter, September
Who's that chick? - David Guetta, Rihanna
Like a Punk - Adam Tensta


Sen har jag en massa andra roliga låtar och band som är bra!
som tex;

TokioHotel
Deepswing
Headhunterz
50 - cent
Parry Gripp                  ( Hahhhaha han gör så roliga låtar x) fast de är bara några sekunder långa x) )
Swedish House Mafia
Tinie Tempah
David Guetta
Rihanna

Ja de är väl några utav alla 43784728957207 stycken som jag tycker om!
Aja :D

Men nu ska jag vara social på msn :D

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: