kungawesome

Here it comes right in your face..

Hejhejhej..

Kategori:

Hejhej!
idag har jag varit i skolan vi hade NO prov..
ja, de gick ju faktiskt bättre än väntat c:

hahahhaha

menmen, idag har jag inte kunnat blogga så mycket (mer än de här) för att jag har haft nått 'mini data förbud'
Nån strålande idé som mamma kom på...

Menmen, idag åkte jag även till Centrum med Emelie, frittepitte och Meggie för att shoppa lite :D
Jag köpte, en tröja och örhängen, bilder kommer väl snart... hoppas jag :D
jag beskriver tröjan lite här: Den köpte jag på Gina och den är svart så står det 'Greatest 98' på den, assnygg tycker jag c:
och örhängerna: De köpte jag på Glitter och de är svarta rosetter, de va oxå väldigt snygga c:

Men nu har min rumpdomnat bort här måste sätte mej bekvämare o.o
Vet de lät jätte bra, men

Vi Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: