kungawesome

Here it comes right in your face..

Tidigt uppe!

Kategori:

Hejhej!

Ja rubriken säger väl om allt som hänt tidigast..
Haha, jag vaknade 06.30 idag faktiskt, fast klockan ringde 06.00 fast jag va så lat så jag låg kvar i 30 minuter, tihi.

Meeeeeeen här kommer en ful bild på mej idag!



Inte vackraste menmen, här kommer en bild på min tröja som jag har på mej idag!



Taha, en SMAJLI, visst är den söt? fick den i julklapp av pappa, jag vart alldeles kär i den.
Tror de är min favvo tröja ^^

Meen, jag ska inte göra så mycket idag, kanske drar hem till en kompis, eller nått, min brorsa har blivit magsjuk, OOO så mysigt, ja vet.
Fast, han håller sig borta från mej, så jag brukar klara mej undan alla sjukdommar den lille pojken har!

Fast nu kurrar min mage så mycket, måste nog kila iväh för en macka eller två, med ett glas äppeljuice, MMMM blir hungrig bara jag tänker på de, men AJA

Vi Hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    Hahah :O jätte fin faktiskt ! Skulle oxå vart kär i den ;) <3

    2011-02-02 | 06:30:48
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
  • Frida L säger:

    Awh, söt tröja :D

    2011-02-02 | 07:43:07
    Bloggadress: http://wolfi.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vart e den från? ^^

    2011-02-02 | 21:47:05

Kommentera inlägget här: