kungawesome

Here it comes right in your face..

Svar på frågestund!

Kategori:

Postat av: Lina Knas Thoor <3

Heej sweetie ! :D <3

1. Hur mår du ? :)
2. När vill du göra något nästa gång ? :D
3. Vem e din flummbästavän ? xD haha ! ^^
4. När fyller du år gumman ? :)
Okej, aa där har du några frågor/första frågor :)
Puss <3 
URL: www.knasbarn.bloggplatsen.se


Svaar:

1. Jag mår bra c: bara lite uttråkad c:
2. Så snart som möjligt :D
3. Hmm min flummbästavän.. jag har typ ingen, alla mina kompisar går att flumma med ;)
4. Jag fyller år den 1 oktober c:
puss<3


Postat av: Kamelpunghåret du vet ;)

Tjenis Penis Linis Pinis!
1. Vilken av dina kompisar är flumm, tjejig, killig och extremt rolig? :D Hahah tror jag vet svaret men endå ;)
2.  uhm.. Kan jag få leka lite med din Ipad? c: (misstolka inte snälla)
3. Hur ser din plattång ut? :o Du får fett rakt hår ju!
Mohooho, de va de! Haajdå! <3


Svaar:

1. hmm, typ asså jag vet inte, alla är flummiga, och roliga ;)
2. Ja klart du kan! :D
3. Min plattång ser ut som alla andra plattångar, men ajg kan lägga upp en bild på den senare! Tacktack c:
Hihi<3 

Postat av: Fritte Pitte!! <33 (som kp kallar moi *host*)

1. Älskar du mig? c;(haha)
2. Hur många killar har du haft? <3
3. Vem är den bästa? (tror jag vet men ändå? ;))
4. Favvo ämne i skolan?
5. bästa blogg? <3

Kram på dig Sweetiepie! :D <3<3<3

Svaar:

1. Klart jag älskar dej min lille beeeebis :D<3
2. hmm vet inte kanske 3... nej jag vet inte :s xd<3
3. Alla är bäst! ;)
4. typ, livskunskapen, för där gör man inte så mycket c:
5. Vet inte, alla kompisarnas bloggar är bra <3 




Postat av: Emelie <3 the best ;)

1. favorit musik? ;)
2. vad är det bästa med en kille tycker du? ;P
3. roligast att prata om? (konstig fråga)
4. favorit strumpor? :P (haha lite kul måste det ju vara) :D
5. vilken båt vill du åka med mig, fritte och meggie? :P
6. roligast att göra själv? ;)
7. hur länge får du vara uppe på vardagarna?


Svaar:

1. hmm typ Hardstyle, och typ allt nytt, jag vet inte x)
2. Att han är snäll och lite flummig ;)
3. Jag vet inte, lite av varje c:
4. Sånna tjocka mysigastrumpor!<3
5. Spelar ingenroll, bara ni är med :D
6. Sova
7. typ jag vet inte, kanske, 22 till 23 eller nåt ;)




Där fick ni era svaar! :D

Tacktacktack! för att ni frågade en massa frågor!<3

Loveyou.

bloggar kanske mer sen!

Vi Hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    hiiih (a) <33 okej tack för svaren :D jag svarar på min imorn ;) <3

    2011-02-12 | 22:26:00
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
  • Emelie <3 the best ;) säger:

    tack för svaren lina <3 kram på dig :D

    2011-02-12 | 23:27:08

Kommentera inlägget här: