kungawesome

Here it comes right in your face..

Sovaöver :D

Kategori:

ihihih

Heej!

Idag ska fritte och meggie och emelie sova här, hihih fett najs :D
Vi måste snart åka och hämta dom för de är snöstorm här och inga bussar går, och min pappa börjar inte förrens 12.00 så han kan hämta..

Men just nu så sitter jag vid datan och bloggar :D (naheee?)
Jag chattar även på msn och sånt, jag dunkar musik också, fast just nu är set reklam på spotify.. usch hata reklamen.


Jag vart plötsligt så sugeeen. muuums.

Det var dehär jag åt på flygplanet påväg till London c;


Men jag bloggar mer sen!

Vi Hörs!

Kommentarer

  • Martin The Edge säger:

    Hej!



    Lämna gärna din åsikt i Dagens fråga som idag handlar om mobiloperatörer.



    Besöker du The Edge glöm inte att även anmäla dig till Veckans blogg där du kan bli länkad hela nästkommande vecka.



    Önskar dig en fortsatt härlig fredag!

    2011-02-11 | 10:34:03
    Bloggadress: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: