kungawesome

Here it comes right in your face..

Soligt men kallt.

Kategori:

UU så tråkigt att de ska va kallt ute, när jag vakna i morse så fick ajg för mej att de va sommar sen när jag kolla ut genom fönstret så va de SNÖ :c  Vilken besvikelse, de som hade kommit så mycket solljus i mitt rum... tråkigt tråkigt, jag längtar verkligen till sommarn, trött på vinter, USCH kallt bort!
Men man kan ta grymma bilder på vintern, vilket jag gjort men de visar jag nästa vecka c;

Men nu ska jag ringa mamma och fråga när hon kommer hem c:

Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ska du in på msn eller skype idag??

    2011-02-19 | 20:22:39
  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    jag får alltid för mig att det är vaarmt när solen är framme, men nej då ! :( <33

    2011-02-20 | 21:05:02
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: