kungawesome

Here it comes right in your face..

Snygging....

Kategori:

Hahaha Heeej!
 
Idag ska jag vara med Lina igeen, hihi kul c:
Vi ska typ till centrum igen och gå runt och ja... jag venne.. haha

Men först så måste man till skolan, och jag slutar runt 12.30 - 13.00 typ.. och Lina slutar runt 15.00
Jag kommer få vänta aslänge, medans tror jag att jag går hem, så får jag gå till bussen sen c:

Här kommer en sajk bild på mej som jag tog nyss!



oo SNYGGING... hahahaha
noot.

Men de där är jag idag iaf.. men man kan ju se vackrare ut.

Men nu måste jag äta frukost och borsta tänderna och sånt dära innan jag drar iväg till skolan, jag börjar typ 09.00 och då måste jag gå typ 08.30 eller nått c:

HAHA, sen en kul grej jag gjorde igår, fast de kan jag berätta sen, har lite bråttom!

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: