kungawesome

Here it comes right in your face..

Snart iväg

Kategori:

Hejhej!


Snart (om typ 1 timme eller nått) ska jag iväg, jag ska hem till farmor och äta middag.. ja de lär väl ta ett tag så vi blir väl där i kanske 2-3 timmar.


Idag får man inte missa Solsidan, HAHA de är för kul!


Jag har inte så mycket att skriva om just nu...
de ända jag gör är att lyssna på musik typ.. och är innne msn, fast alla är så osociala!

Imorron ska jag hem till mamma!
Så då kan jag börja blogga sådära på morgonen, ifall jag hinner (A)
Men de lär jag ju göra, dessutom har jag min kamera där, så nu när jag åker ifrån pappa så gäller det att jag inte glömmer min kamera sladd, för då kan jag ju föraöver lite bilder till min lilla data som jag har hos mamma, måste nog genast gå och plocka ner den!


Men skolan imorn suger! för jag har ett prov i SO, Katolska kyrkan, och SÅKLART har jag inte tränat ett skit, jag skulle ha hämtat boken i Fredags men då va ju skolan stängd eller ja.. inga lärare kunde ju ta sig dit..

Okej, jag hade visst en del att skriva om x) ahaha

Jaa.. nu fick jag slut på skrivandet, HAHA  fint de lät då..

Vi Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: