kungawesome

Here it comes right in your face..

Måndag..

Kategori:

Hejhej, jag vaknade typ för 48 minuter sedan!
Idag ska jag hem till pappa, fast först skolan ._. Jag vet inte ifall jag hittar på nått kul med nån kompis eller om jag bara drar hem.
Förra veckan i skolan hade vi ju temavecka, men nu är den över så nu börjar vi normal tid.
Alltså klockan 08.20 åhh tycker att de är alldeless för tidigt.. vi slutar ju så sent oxå.. typ 15.20 varje dag... uhu..

Men nog snackat om skolan.

Det här är jag idag!



Mina armar ser värsta fettis ut men de är tröjan som puffar upp sig och jag har ju de närmast camen oxå c;

Aja, jag har på mej "collige tröjan" jag fick köpa igår (Y)
och sen har jag även på mej mitt halsband jag köpte (Y) (de vart ett halsband ist för hårinpackning...)


Jag köpte oxå en "greastest 98" tröja men jag har inte på mej den idag.. som kanske syns..

Men nu ska jag snart gå, måste  packa lite saker..

Vi hörs!

P.s glömm inte frågestunden!!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    Fett snyggt halsband, hade oxå tänkt köpa de, men nu när du har den, kan jag köpa ett annat ! :D <33

    2011-02-07 | 16:23:24
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: