kungawesome

Here it comes right in your face..

Måndag - INGEN SKOLA

Kategori:

Hejhej!

Äntligen äre lov för mej, vad jag har längtat x)

Idag ska jag nog inte göra nått alls, jag dunkar lite musik och har nyss spelat sims.. jag fattar inte hur jag lyckas fatsna för de spelet så mycket, Haha.
Men idag ska de bara va en mys dag, har inte enns klätt på mej än, sitter fortfarande i myskläder x)

Men jag vet att jag sa igår att jag inte skulle lägga in bilder på de jag köpte igår.. men nu gör jag de iaf :D
Blir lite "tema grönt" haha


Collige tröja, Cubus
(blir nog bättre bild om jag har den på mej) HAHA vad ego de lät men jag mena för tröjan xD


Grön/turkosa strumpbyxor, Åhlens


Jätte grön pärm :D venne vart pappa köpte den c:

Haha de va väl nåra bilder av de jag köpte, orkar inte springa och ta kort på allt c;

Men vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: