kungawesome

Here it comes right in your face..

Kul dag

Kategori:

Hejhej!

Idag har det varit en kul dag! inte så mycket att berätta om om skolan men efter skolan drog jag till centrum och där träffa jag Lina och Alexander och vi gick till MacDonalds och åt lite mat. Sen gick vui runt lite sen mötte Lina upp Albin. Sen gick vi typ runt och prata och flumma lite.. ehehe xd

Det var kul !

Jag kom hem för ungefär 30 minuter sedan, Sen efter vi gått runt och flummat lite så åkte jag, Lina och Alexander hem till Lina och va där en stund, vi kolla på nån film som hetter typ Ondskan tror ja.. men jag såg inte klart den för jag skulle hem.
Det var lite läskigt att stå på busshållplatsen alldeles själv i mörkret med en stor skog bakom.. plus att det typ var SVIIIIIIN kallt, trodde fan näsan, tårna och fingrarna skulle gå av, men nu har jag tinat upp lite c:


Här kommer en helt random bild c:



Fint att hon ligger ute med svansen sådär c:

HAHA
nej.


Men nu ska jag göra nått.

Vi hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    har oxå sådan stol !! ^^ haha<33

    men aa , det är inte så farligt där c: är alltid där själv hahah ! :D <333

    2011-02-23 | 08:11:30
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: