kungawesome

Here it comes right in your face..

Konstig Frukost

Kategori:

Heejheej!


Jag sitter och väntar på att min Farfar ska komma.. för att han kommer komma typ vid 12.00 och så ska vi äta sånn hära "Engelsk" frukost med crossinats, äggröra, korvar, vitaböner m.m men jag gillar bara crossiants hihi, c:
Men jag trodde att jag skulle sova lite längre men nu gjorde jag inte de, så nu får jag vänta i typ 2 timmar på frukosten..
LYCKAT.

Men idag ska jag inte bara äta frukost, pappa ska oxå färga mitt hår, sen får väl mamma slinga de, för pappa kan plötsligt inte längre (?) c:
Lägger väl kanske upp en bild på håret sen c;


ÅHH jag längtar tills våren kommer, men de ända som kommer är en SNÖSTORM.
Så nu har vi hur mycket snö som helst utanför fönsret.. men aja.

Här kommer en bild från dagen innan de vart snö i hela Sverige!



Jag och fritte <3




Men jag bloggar mer sen!

Vi Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: