kungawesome

Here it comes right in your face..

Jag dog nästan!

Kategori:

HAHA, asså inte dö dö men dö dö av skräck.

Jag satt i mitt rum och hade mina hörlurar på mej och hade hög musik på, så jag märkte inte att Maxx kom in.. men jag märkte Maischof så jag gick mot min dörr för att kolla hur hon kom in, för jag hade tidigare släppt ut henne, sen så hoppas Maxx fram bakom dörren och jag typ "IAHHHHHHH"och slår nästan till han, jag fick ju fan hjärt attack, men han bara garva... Maxx kan ju bara vänta på sin hämnd... "MAHAHA" c:

 de va asläskigt, de kunde ju vart vem som helst, så nu är jag typ fejk sur på han c:

Men aja, jag hann inte blogga imorse heller p.g.a att jag försoooooooov mej, så mamma fick komma och väcka mej och då va klockan kvart i 7.
Så jag fick skynda mej iväg till skolan.

Usch jag kom just på att jag har matte läxa tills måndag, taskigt att ge den över helgen tycker jag.. men jag kan inte göra mer åt de än att plugga, men jag tror jag sparar de tills söndag eller när jag har tråkigt, för jag har bara nåra tal kvar, för jag jobba lite i skolan fast man inte får.. ehehe ups..

och nu måste jag säga en viktig sak..

ÄNTLIGEN FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!!

fy vad skönt, jag har inte tänkt att göra nått speciellt, än så länge, får se om de kanske blir ändringar senare idag/ikväll :D
men jag tror inte jag ska kolla "let's dance" för de är booring, jag vet inte om de fortfarande går på tv x)

Men nu ska jag gå

Vi hörs!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ska du in på skype eller msn snart???

    2011-02-18 | 17:05:27

Kommentera inlägget här: