kungawesome

Here it comes right in your face..

Ingen Sovmorron ._.

Kategori:

Hejhej!


usch idag är det skolaa.. va tråkigt, jag va så smart igår, så jag kom på att jag va tvungen att göra matte läxan klockan 21 igr kväll, de kändes ju sådär..
Längtar tills nästa vecka!!!
Då är det lov och de gillar vi!
Men idag ska jag nog inte göra nått speciellt, pappa slutar klockan två så då kan jag ju hämta kameran och lilla datan hos mamma c:

Men här är en bild på mej idag.



Och bara för jag hade tråkigt så lägger jag upp en till fulis bild hähähä.




ooo sen hitta jag en till bild som jag gjort på mina ögon... tror jag lägger upp den! :D

     Liiiiiiiten, men jag vart ändå rätt nöjd c:





Men aja, just nu så gör jag inget speciellt förutom att blogga då, ska nog va inne på datan en stund till efter dehär inlägget.
Hmm, jag ska gå om typ 40 minuter, men nått hinner jag väl göra innan dess, usch får se ifall jag överlever denna tråkiga dag..

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: