kungawesome

Here it comes right in your face..

Imorron

Kategori:

Hejhej!

Imorron blir nog en rätt kul dag hoppas jag (:

Har just bestämt att vara med Lina imorn!
Sen vare nåra till som kanske skulle vara med.

Men imorn i skolan slutar jag klockan 14.20 eller 14.20 beror på hur Nisse är på humör.. hoppas bra, för då slutar vi tidigare och jag har mer tid på mej att ta mej till centrum där jag ska möta Lina.
Vi har idrott som sista lektion, osäker på om jag ska va med, har rätt ont i låren för jag övat Jumpstyle hela helgen, när jag sov över hos fritte skulle jag gå upp för trappan.... de kan inte ha sett fint ut, kännde mej som en gammal tant D: HAHA fast avd vi garva åt de c:

Men aja idrott imorn, och sen har vi äntligen de dära SO provet x) som jag hoppas det går bra på, på mitt matte prov gick det USCHLIGT dåligt!
trodde jag va smart D: ahhaah xD



Diggar min bror Maxx smajl på den bilden asså HAHAHAA för go

Men nu ska jag socialas lite sen blire väl att jag umgås med kudden i nåra timmar för att sedan gå till skolan D:

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: