kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag.

Kategori:

Hejhej!

Idag har jag varit i skolan, och de har varit asbooring, vi hade matte prov idag... de gick väl bra hoppas jag även om jag inte hade tränat så värst mycket.. (A)
Men de va imorgon som jag har SO prov på katolska kyrkan, så nu har jag lite tid att öva..fast istället för att öva så sitter jag vid datan.. vilket kanske inte är så bra.. Nej nu får jag skärpa mej, jag måste iaf ha tränat eller läst nånting idag.

Men jag har en väldigt dålig hårdag idag men de blir en bild på håret ändå c:
Jag va tvungen att sudda fejset för jag såg mongo ut c: plus att de är lite mörkt i mitt rum när jag tog den nyss.




Men men där är jag.
Man kanske inte ser så mycket på just den bilden, kan ta en bättre imorn, pallar inte ta en ny c;



I morgon ska jag vara med Lina, vi måste bara bestämma var.. hmm, men jag vet inte, spelar ingen roll för mej c:

ÅH föresten!!!!!!!!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAAG! <3

va bara tvungen c:


Men ja, inte så mycket mer att säga/berätta/skriva om, så nu ska jag gå!


Jag gör ett inlägg till senare idag!

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: