kungawesome

Here it comes right in your face..

Hemma

Kategori:

Hejhej!

Jag har just varit ute och följt Lina till bussen, den kom poengång så man slapp iaf frysa arslet av sig c;
hahaha
Men iaf, de va jätte kul, vi åt nudlar och kollade film, och pratade om typ om lite av varje..

Sen idag har jag varit i skolan, och de ända som va kul va typ när jag och Meggie flumma på spanskan, HAHA jag dog nästan av garv x)

Men på Torsdag ska jag till frisören och klippa lite av mitt hår.. de blir inte mycket, jag blir ledsen i ögat ifall jag får kort hår..
Sen ska min käraste pappa få den stora äran att färga mitt hår och slinga de c;
de kommer bli super fint!

Bloggar kanske sen!

Vi hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    haha tro mig, blev oxå ledsen i ögat när jag insåg hur KORT de va... :( <3

    2011-02-08 | 20:07:00
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: