kungawesome

Here it comes right in your face..

Helknäpp dag

Kategori:

Hejhej!

Idag har det varit en helknäpp dag, först vare Emelie som typ svimma, men jag tror inte jag ska berätta mer än så.
Sen när jag precis skulle gå hem från bussen ska jag bara svara på ett sms som jag fick av min kompis Alva och mitt busskort var lite ivägen så jag tror jag tog de i andra handen, men sen när jag kommit ungefär halvvägs så är busskortet borta, jag måste ha tappat de för jag har letat och letat överalt, iväska, i jackan, på vägen, men INGENSTANS kan jag hitta den.
Men sen när jag kom hem så skulle jag bara gå och sätta på datan och då ser jag att krukväxten som står i vardagsrummet ligger ner.. och jag tänker typ "vafaan? varför ligger stackarn på golvet?" För det var pappa som gick hemmifrån sist.. tror inte precis han har lagt den där... eller inte tagit upp den ifall han har haft ner den.. hmm undrar varför den låg ner....

Menmen sånt händer c;

Just nu sitter jag och chattar med folk på msn, kul info (:

Men nu orkar jag inte skriva mer

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: