kungawesome

Here it comes right in your face..

HAHAHAH godmorron!

Kategori:

Heej!

Just nu har jag precis gjort mej klar för dagen! Hoppas inte de ska förstöra min bra dag med att göra nått AStråkigt i skolan.. aja hoppas de blir kul, de är ju iaf temavecka..
Jag börjar kvart i 9 idag för att de är nån gubbe som kommer och ska prata om typ ...jag vet inte, har glömmt... HAHA

Men här kommer en bild på mej idag!



De där är jaaag!
Bara för de så bjuder jag på en till bild!



HAHHA, kaniiiin, va ful den va, aja

Men idag ska jag vara med Lina efterskolan. ihihi kulkul <3

Men snart måste jag kila iväg för ännnu en frukost, meggie är lite för social på msn, de blinkar från henne hela tiden :s
AJA, mitt fel, jag är inloggad.

Men nu ska jag äta frukost, hoppas de finns nått gott, igår va juicen slut, så jag tog O'BOY istället, men aja, kul info ja vet c;

Vi Hörs!

Kommentarer

  • KAMELPUNGSVETT säger:

    DU!

    Jag är bara social c:

    HAHAHAHA, självgod?

    "AJA, mitt fel, jag är inloggad"

    2011-02-02 | 07:31:35
    Bloggadress: http://www.meggiethebitch.devote.se

Kommentera inlägget här: