kungawesome

Here it comes right in your face..

HAHAHA en flummdag till x)

Kategori:

HAHHAHA omg..

Idag började dagen med flumm, de första flummet var när vi skulla ha SO men vi hade vikare (så provet har inte blivit av än) Aja vi hade iaf vikare på SOn idag och han var ju helsajkad för de första fatta han inte Svenska tydligen så fick han damp för att vi  berättade vad vi gjort och skulle göra, men han skrek som fan bara: NI ALLA BORDE GÅ I SÄÄRKLASS OCH HA SPECIAL LÄRARE SOM GÅR MED ER ÖVERALLT!!! NI ÄR DEN STÖKIGASTE KLASSEN JAG HAFT PÅ FLERA MÅNADER!!
och alla bara satt och garva, man bara "chilla, tat lugnt, världen går inte under"
Sen så fick en i kille i vår klass ha s*xualkunskap ist för de tyckte han va roligt, och alla bara satt och garva åt han, jag va säkert helt röd i fejset av skratt HAHAHA vad kul de va, men seriöst, vikarien fatta ingenting,  han bara stod och sa att vi va sämst och sen så skulle vi ha ämnesstuga så hade de flesta med sig svenska, eftersom vi inte hade nått annat att jobba med, vi va typ klara med allt, aja då sa han nått fräckt! han bara "Jag förstår varför" Man bara: ._.'
Asså han fick värsta damp rycket, jag dog nästan av skratt x) 

Sen mitt andra flumm va på hemkunskapen.
Jag och Emelie och Meggie typ skrattar åt allt där, hahaha de va så kul, för vi bakade semlor och sen när jag skulle äta den så hade jag haft kanske lite mycket grädde så allt smeta sig i hela mitt fejs, HAHA Emelie fick rycka ut och hämta papper åt mej, för jag vände mej åt hennes håll fr hon satt närmast väggen och Meggie bara " Vadå Lina får jag se" Och jag bara garva. Jag ville ju inte direkt vänta mej emot alla så alla såg mitt fejs, HAHA va fult de måste sett ut, där garva vi alla oxå så vi vart röda i fejset.

HAHAH omg, de va min flummdag, men nu ska jag ta det lite lugnt ..

Blir ingen bild idag o: ser helt mongo ut, men imorn kanske, jag bloggar väl mer sen!

Vi hörs!

Kommentarer

  • Lina Knas Thoor <3 säger:

    haha vill börja i din skola ! ^^ <333 :(

    2011-02-16 | 17:50:10
    Bloggadress: http://www.knasbarn.bloggplatsen.se
  • Steinarella säger:

    I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

    2011-05-10 | 14:35:54
    Bloggadress: http://steinarella.blogetty.com

Kommentera inlägget här: