kungawesome

Here it comes right in your face..

Försenat inlägg

Kategori:

Hejhej!

Skulle igentligen skrivit de här igår men.. så blev de inte så de kommer idag ist :D

Men iaf, Fritte sov här tills igår och hon åkte hem typ på en gång efter att vi hade vaknat och ätit. Så då satt jag och spela sims, ahaha, och sen vid typ 16 så smsa Lina och fråga ifall hon kunde komma hit och ja, såklart fick hon de c;
Hon åt pizza med oss och kolla melodifestivalen. Pappas kompis Sara var här också och kollade med oss.  De va askul! Tror nästan de va roligaste melodifestivalen hittills.
Sen gick Lina hem vid typ halv 22 och då kollade vi på nånannan film, den sög iaf.. haha

Sen när den var slut så gick Sara hem och då satte jag mej vid datan och var lite social på skype och msn, trodde nästan jag skulle somna vid datan haha jag var jätte trött.

De va typ min dag igår om man kortfattar den lite, haha xD

Men nu ska jag spela sims! Hahaha jag et nöörd (A)

Vi Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: