kungawesome

Here it comes right in your face..

Flummdag på hög nivå xD

Kategori:

HAHAHHAHHA

omg vilken dag xd

För de första i skolan så vart det inget SO prooov yayy, så jag har ytterligare mer tid på mej att läsa på.
Idag i skolan så har jag, Emelie, Fritte och Meggie flummat runt som vanligt, typ skrattat åt allt x)

Men idag var jag ju oxå med Lina c:
Det var jätte kul

HAHAHHA minns förut när kassörskan på cafét ignorera mej, idag gick vi till samma café, och gissa vad som händer.. JO hon ignorerar mej igen, och Lina kan inte hålla sig för garv, för hon sa innan "Fan vad jag kommer garva ifall hon dissar dej igen" HAHHA så fail..

Men idag hände oxå en annan sak, jag missade typ min buss som jag skulle ta hem så vi gick och väntade på att nästa buss skulle komma och när vi går så märker inte jag att en kille gå bakom mej, och på nått vis lyckas jag blocka för han hela tiden, varje gång han försökte ta sig förbi så gick jag ivägen, tillslut sa Lina bara " HALLÅ Lina" Och jag vände mej om och bara " Ja" och då sparkade den där kille på mej som gick bakom och jag bara "  AJJJE, ska jga sparka på dej oxå eller" HAHAHA jag bara sa de av mej själv, gud vad vi skratta, killen skyndade sig iväg när jag sa så, HAHA så faaail x)
Lina och jag satt och skratta tills vi vart röda i hela fejset.
HAHA de va min fina dag iaf.


Nästa gång måste vi fota lite oxå c;

Men men, här kommer nån bild :D





Ursäkta min mongohet men HEJ

Nu ska jag skypa lite,


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: