kungawesome

Here it comes right in your face..

Faaail xDD

Kategori:

Hahaha, jag kan just hem från att ha haft de jätte kul och flummigt i centrum!
HAHHAA de hände en fail sak
.
Lina: Vi tar den här bussen!
Jag: okejokej, men vi måste byta buss va?
Lina: Jaa, de gör vi då tar vi en som går förbi där du ska av
Jag: okeej

-en annan buss kommer-

Lina: ÅHH, den här kan vi ta!
Jag: är du säker?
Lina: Jaa, jag är säker!
Jag: okejokej

-vi kliver på-

Jag: Är du helt 100 på att den går förbi centrum?
Lina: Näää, men jag tänkte eftersom den går till där jag ska av så tänkte jag att den kanske skulle gå dit...
Jag: O.O


HAHAHA vi trodde vi hade hamnat på fel buss, men en kvinna som satt brevid Lina sa att den gick förbi centrum så vi klev av där.
Maxx ringde mej mitt i allt oxå, och jag och Lina satt och garva, hahaha flummigt och kul vare!

Hahahaa!


Aja idag så skulle vi äta den torkade köttet vi lagt in förut..
Fast de gick inge bra, de slutade med att jag sparka ut maten och skylle på att vi tappa de, och Emelie och Frida dampade på att elden slockna hela tiden så vi sket i de... USCH de såg så äckligt ut de vi skulle äta iuuu, bara för de så lägger jag upp bilden!! :D




Hahaha muuuums...
Fast nä.

Men nu ska jag göra nått annat!


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: