kungawesome

Here it comes right in your face..

Cuupcakee!

Kategori:

Heeeeejheeeej hej

Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan, där bakade jag, Emelie, Fritte och Meggie brownies! De vart sådära goda c:
Men kul hade vi iaf när vi baka dom, haha
Sen gick jag med Fritte hem till henne, där åt vi våra brownies, och gjorde lite annat kul oxå (MISSTOLK) ahahhaah
Bild på fritte!


Men sen gick jag hem typ 17.30
Då skulle jag äta c:
Om ni vill veta så åt jag lax med potatis! mummsmumms
Sen efter de så fick jag veta att de va min lille brors namnsdag, vilket jag inte visste..., så mamma hade bakat cupcakes.
VET NI VAD GODA DE VA ELLER?
mmmmmmm... säger jag bara
De va vit choklad och mjölkcholkad i och hade en blå frosting på, mums!


Och bild på mej har ni redan sett idag c;

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: