kungawesome

Here it comes right in your face..

Still sick.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Jag pallade verkligen inte blogga igår.. För att i lördags fick jag 39.5 grader feber.. och jag typ sov och var halv död hela söndagen :o
Jag gick inte till skolan idag alltså, och jag ska inte gå imorn heller..
Och vi får se vad som händer senare i veckan :)
Men nu iaf så hostar jag som en gaaaaaaaaaaaaaaaaalning, de är asjobbigt och kan knappt sova för de... cuttcutt nej men xD
Sen har jag nog lite feber också..
Men aja just nu sitter jag och smsar och typ ligger i min stol.. väntar på att pappa ska komma hem med mat, muums, kyckling wook, vennne om jag kan äta så mycket av den men aja ;D
Sen i helgen var ju pappa på sånn kryssnings tjofräs och då fick jag detta från Taxfreen av han haha :D
Deo och parfym!
De luktar så in i UGSYIDGOUHDISDN gott asså! xD
Men nu ska jag chilla vidare, inget mer att skriva om haha.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: