kungawesome

Here it comes right in your face..

Segast.se

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har varit ganska seg på de här med bloggandet, men iaf, i onsdags så sov jag hos Ina, eftersom jag följde med henne till hennes skola och var där, men vi möttes i stan typ sen så var vi där eftersom Ina och hennes kompis hade tappat bort klassen och sånt så vi gick och åt, sen så tar vi pendeln till deras skola. När vi kommer dit har inte deras klass kommit tillbaka än så, vi går runt där lite.. blev ganska mycket utstirrad.. kändes läskigt xD
Sen så vare nåra sexor som bara "TVILLING" och typ stirra.. man bara oooooookej.. xD Eftersom att jag tydligen är Inas tvilling, haha :D
Sen åkte jag och Ina hem till Ina och gjorde nåra misslyckade kladdkakor och kollade Vampire Diaries.
Och snacka och rita på hennes fönster och sånt ;) Haha bilder kommer på måndag ;D
-
-
Sen i torsdags så åkte jag hem från Ina och mötte upp Fritte och vi åkte och handla lite julklappar. De vart jätte bra :D Nu har jag köpt till alla som jag behöver.. förutom kissen.. stackare.. :o
Men mamma hade köpt ett jätte fint halsband till henne så får väl vara med på den med om hon inte gillar sena julklappar.
Men iaf, och vi hade typ askul på bussen, satt och flumma ganska mycket xD
Medans vi gick runt där i centrum blev man ännu mer utstirrad.. de va en kille som jag träffa på för inte så länge sen som typ gick förbi huuuuuuuuuuuuuur många gånger som helst där jag och Fritte satt, jag tänkte typ att han måste känna igen mig, och sen kom jag på... de va ju han som gjorde tecknet att jag skulle.. eh ah på han, jag typ börja asgarva och typ halft gömma mig, hahaha aaaaaaaaskul hade jag och Fritte iaf xD
Sen så åkte jag och Fritte hem och jag gick hem till mig och sen typ så hände inte så mycket.. mer än att ja råka somna i skype.. FYYY vad pinsamt xD Aja de snacka lol så.. inte så konstigt jag somna xD
Men iaf lite ego pic's från dagarna.
Ser typ asmobbad ut meeeeeeeeeeeeen de får duga.
Nu ska jag och mina gröna/turkosa byxor gå ner och se om de finns mat.
Vi hörs!
BTW! JULAFTON IMORN HIHIHIHIHIHIHI <3

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Du menar han vid den killen vid Ben&Jerry när du, Maxx och Erik skulle gå och jag och Teodor och Karol gick åt ett annat håll ? :O den killen?



    Hahaha vi hade det mysigast älskling :D sorry att jag var lite osocial ! ;/ ska börja bli asocial eller socialare nästa gång :* <333333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-23 | 16:02:56
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Lιιηα♥ säger:

    Usch, han hade inte vågat detdär om JAG hade vart där älskling ;)



    Haha ah det ville jag, men inte längre hahaha xD<3333333333333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-23 | 18:15:31
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: