kungawesome

Here it comes right in your face..

ÖPLOJUHGTFRD

Kategori: Iaa's liv<3

Känner redan hur febern sakta försvinner! Fett najs, man kanske är frisk tills imorn iaf? Eller.. hoppas kan man ju iaf. Sist jag kolla hur varm jag var hade jag typ 38 prick trorja, så de går ju långsamt ner.
Men sen ska jag fortsätta att bara mysa, sitter i min konfirmations tröja här, haha fint. Sen hahaha efter jag duschat omg vilket hår jag hade när de torkat, typ affro och typ aslockigt, såg ut som ett lejon, men sen var jag bara tvungen att platta håret så nu äre normalt igen ;D
Men just nu så sitter jag och väntar på mat, hamburgare <3 hahah tjockis..
Sen kommer det ju gäster hit också som ska fika här, wihu.. så ser man ut som ett ÖLKJHGFD xD
Aja de funkar väl. Fika är ju alltid gott så :)
Hahahha de va rätt kul när min bror skulle öppna presenterna helt såhär bara *SLITER UPP* *KOLLAR*"taaaaaaaaaack"*KASTAR IFRÅN SIG* hahahahha xD Så de gick rätt fort för han att öppna alla presenter xD
Men nu ska jag äta så, kanske skriver sen!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: