kungawesome

Here it comes right in your face..

Konfirmation

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag vatrit på konfirmations träff grejs!
Det var askul xD
När jag kom dit så typ överfölls jag av Fritte som kom springandes fram och krama mig, sen gjorde Emelie likadant och Meggie kom gåendes bakom xD Fick massa kramar :D Sen när vi kom in så sa den dära konfirmations ledaren bara "Åhh där har vi den efterlängtade Liina!
Jag bara "Yeeeah...." xD

Först när vi går dit så ska jag och Fritte ta varsinn halstablett för vi båda hostar som getar, så typ börjar vi asgarva, och jag får nått cphest garv så jag låter som en tant.. och tydligen så hörde alla de för när vi gick tillbaka så satt alla och skratta xD

Men sen julpyssla vi och baka pepparkakor.
Man kan säga att jag typ faila lite med färgen och har nu blå målarfärg på tröjan..
Julpysslet blev helt okej faktiskt xD
Sen hade jag och Emelie typ mjölkrig så hon bomba hela mitt fejs med mjöl och jag bomba hennes, sen så va vi lite omogna och gjorde sånna händer på typ asset och sånt hahaha ;D
Men de va någon som gjorde "Ett tredje ben" som ledaren kallade det, på en pepparkaka så inget attt klaga på!

Meen nu ska jag typ chilla vidare

Vi hörs!

Kommentarer

  • Inaa säger:

    Hehe älskling.. jag har inte sagt det bästa ännu.. vetu vad han mer sa? :$ <3333333333333333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-19 | 21:24:18
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: