kungawesome

Here it comes right in your face..

Juldagar.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har varit jätte seg på att blogga men har haft fullt upp :o
Men iaf på julafton var det asmysigt, var bara med familjen :)
Sen 2 dagar efter så åkte jag till pappa och fira jul där. Aaaasmysigt det med, farmor och farfar kom och var här och åt med oss osv :)
Uuusch hatar att jag inte hade någon julkänsla alls, ingen snö eller något :(
Varför var de så mycket snö innan jul... detta kunde varit på julafton tycker jag!

Aja lägger upp bilder på vad jag fick !

Haha jätte stor cupcake, varför inte? Samlar på de haha :D

Något spel


Ansiktsgrejer.



Haha min lillebror är för söt, det står "Data nörd" han har gjort den i träslöjden till mig x)


Skrivbok.

Halsduk, jätte myyyysig :D


Mariosvamp, haha de va asgott godis i den, som man kanske ser har jag spillt ut lite godis i bakgrunden.. woops.


Spegel.


Sidenlakan :D


Byxor


Halsband i äkta guld och shwarovski (?) kristallen :D

Mössa!

Haha egopappa som gav mig den här tröjan xD
700 :- fick jag också. Sen en morgonrock också som var grå/vit randig ;D
Men jag tror de va de jag fick, skit nöjd, sen äre en till grej jag fått som är asgullig.. men har ingen bra bild på den men de kommer lovar haha, skratta på mig när jag fick den xD
Btw.
Outfit på julafton.

Wiiih stökigt rum men skit samma haha xD
Vi hörs!


Kommentarer

  • Lιιηα♥ säger:

    As snygga saker och snygga bhåar :DDD

    <3333333333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-30 | 11:52:34
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: