kungawesome

Here it comes right in your face..

Jag gråter ba i regnet

Kategori: Iaa's liv<3

Eller?! Nej palla gråta nu :D
Jag har haft en jätte bra fredag och lördag!
Vi kan börja med fredagen

Fredag:
I skolan så var inte Fritte där, tråkigt, saknar ju henne :o<3
Men Meggie och Emelie var där iaf :)
Så hängde runt lite med de och sånt, sen så typ hade vi engelska och då skulle vi göra en massa lekar, man skulle typ sitta i en ring och sen skulle man få ett kort, jag fick då hjärter, och om läraren visade hjärter kortet skulle jag flytta ett steg åt höger, och om de satt nån på stolen åt höger när jag skulle sitta skulle jag sitta i dens knä xD De va lite pinsamt ja.
Men rätt kul, folk hoppa sönder knäna på mig.. xD
Aja sen vare ju träslöjden också, jag gjorde klart min talva yay, lägger såklart upp bild ;) Men iaf var ensam, eftersom Meggie och Emelie har syslöjd så jag fick vara ensam med resten av de som hade trä, de gick rätt bra, alla var väldigt snällla och hjälpsamma faktiskt haha :)
Sen hade jag mobilen också så jag messa ju folk medans jag måla.

Kolla så fint haha xD
Men sen så sov ju Ina här <3 Vi hade jätte kul haha xD
Vi handla vaniljcola och snacka ut om allt som hänt och sånt och berätta en massa kul osv. Haha vi åt taco igår och ehh jaa när jag skulle ta lite gurka så typ gjorde pappa så jag spräte ner allt på golvet, då börja han asgarva, då tar har lite efter lite lök, och jag bara tar hans sked och häller löken över han HAHAHHA xD Jeeeevlar vad kul vi hade, alla asgarva xD Ina såg först lite chockad ut men sen asgarva hon också, jag hade jätte kul , men eftersom jag hostar som jag gör så typ.. ah jag snackar som om jag vore kille och i målbrottet om man säger så xD Sen mitt garv.. de är typ hest.. och så hostattacker på de.. FINT.. xD Nja
Sen på lördagen så typ kollade vi på The Walking Dead, jag typ låg och dog under kudden, livrädd för zombies ju xD Välte godiet över Ina 2 ggr.. FÖRLÅT <3 xD
Men sen efter hon gått hem så snacka jag lite i telefon med Fritte och vi prata ut lite om vad som hänt osv :)
Och imorn konfirmations grejs 10-17 fml haha xD

Men nu ska jag fortsätta chatta och vara social!
Vi hörs!

Btw så tvinga Victor mig att skriva att han är bäst i världen så där jag skrev det-

Kommentarer

  • VIIIICOOOTTRRRR säger:

    Tänk på vad hon skrev längst ner (Y)

    2011-12-17 | 20:54:30
  • Ina♥ säger:

    Hahah Victor xDDD eller Vicotr xDD



    Lina fan vad kul vi hade, missu fast vi va idag haha xD men det gör inget med att du välte godiset över mig och HAHA aa jag fick chock fast är van med sådant hemma. Men hos dig var det första gången xDDD <333333333333333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-22 | 23:37:01
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: