kungawesome

Here it comes right in your face..

Igår & Idag

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Igår var jag med Fritte och var på mellandags rea!
Askul hade vi, flumma mer än vanligt.. har nåra filmer jag måste lägga upp också haha xD
Men aja kan lägga upp vad jag köpte.



Örhängen, armband och ögonbrynspenna.

Mmmm.. gottgottgott.

Muuuums.
Sen lite bilder från när vi åkte hem haha :D

Fritte gillar inte att vara med på bild ser man.. xD

Myysigt!
Haha Ina du har fått mig att säga mysigt hela tiden åhh xD <3
Men aja sen va vi uppe till halv 6 för jag fick inte sova för EN VISS PERSON.
Men aja sen idag sov vi till halv 2 haha sen gick vi upp och kolla jurassicpark och sen bara suttit vid tvn haha socialt jag vet ;D
Men aja nu ska jag chilla vidare!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Lιιηα♥ säger:

    Här kommer en ego kommentar: man gör som den man älskar gör ;) haha <33333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-30 | 14:34:20
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: