kungawesome

Here it comes right in your face..

flummdag och lov :d

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag och resten av min klass och andra 8an åkt in till stan och typ gått på julmarknad, allt flumm började typ när vi hade varit på Max trorja, Fritte och Meggie gick ut lite och jag och Emelie sitter kvar inne, och då sitter de typ 4 killar brevid oss, och varje gång jag skulle gå förbi där med min jacka typ välde jag hans grejer, jag bara faaan xD
Men iaf när jag och EMelie satt där ensama, så skulle en av killarna resa sig och de va killen som satt typ närmast Emelie, och han typ klev på Emelies fot och typ ramla i bordet, jag typ asgarva, och Emelie bara "AAAAAJJJJ han klev på mig..." han killen bara "FÖRLÅT MIG!!!" och typ gick iväg xDD Hahahah hans kompisar satt kvar och asgarva, jag och Emelie skratta så vi tappa andan xD Så kuul!
Sen när vi gick därifrån och skulle kolla på julmarknaden och då gick jag iväg med Emelie igen, och vi skulle gå och kolla på nåra astuffa nyckelringar (Köpte även en av de) då vare typ asmycket folk där och 1 liten duva.. och gissa om den inte flyger mot mig och Emelie? Jag får såklart panik och skriker med Emelie xDDD HAHAHAHA sen asgarva vi.. de hände typ 3 ggr.. åhh xD
Ganska pinsamt faktiskt.. xD
Den kanin saken, ahhaha astuff juu xD
Sen jag idag, wiii mongo!
Men iaf sen så typ påvägen hem från stan så typ skratta jag och Meggie typ på oss åt nån kille som typ stor log åt mig när jag kolla bak på han, jag bara whuuut xD
HAHAHA sen jag och Emelie igen flumma aaaaaaaaaaaaaaaasmycket på tunnelbanan xD
Vi typ vinka åt nåra i en tunnelbana, sen typ helt random peka Emelie finger till nån tant längst bak, då skratta jag ihjäl mig xD
Sen typ skratta vi fortfarande åt de i rulltrappan påväg uppp mot bussarna, och jag höll på att ramla ner i den där rulltrappan säkert 3 ggr eller nått, skratta så jag inte kunde stå och Emelie luta sig mot mig och sen när rulltrappan började ta slut, fy vad jobbigt de blev xD
Men sen var de typ som vanligt, satt och snacka och skratta på bussen och bara var random xD
<
<
Aja men sen gick jag och Fritte av bussen och gick hem till henne och kolla Beck - vita nätter, trorja den hette, den va ganska bra, men hann inte se klart hela haha xD Men så långt jag såg var den ganska bra. Sen begav vi oss mot kyrkan och hade julavslutnings grejs mojs där. Sen drog jag hem och nu sitter jag här.
WIIIIIIIIIIIHU JULLOV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
Vi hörs!

Kommentarer

  • Inaa säger:

    ''Jag kommer aldrig lämna dig. Som min flickvän eller som vän. jag kommer alltid finnas vid din sida Lina. För jag älskar dig''

    Gulligt? :D<3333333333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-20 | 19:01:59
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Helen säger:

    Nej vilken söt kanin :) Vart har du hittat den?



    Sen vill jag önska dig en Riktigt GOD JUL. Hoppas att du får en sådan jul du önskat dig! :)

    2011-12-24 | 18:12:17
    Bloggadress: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här: