kungawesome

Here it comes right in your face..

Bättre ;D

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag mår jag mycket bättre efter att ha snackat med mina älsklingar lite osv :)
Btwwww!
Bild på mina "Uggs" xD
Men idag har jag varit hos Fritte och chillat, vi kolla nästan alla "Halloween" filmerna förutom 6an, HAHAHAHHA jävlar vad vi skrek asså xD Askul när jag skrämde Fritte från vettet när jag blev rädd, hon bara "AAAAAAAAAAAAAH SLUUTA AHHHHHH!!!!!!" fyy vad jag skratta och skrek samtidigt, nej vadå mobboffer? xD
Hahaha sen typ gick jag på toa och då stod Fritte vid trappen. Gissa om inte jag blev typ skiiiiiiiiit rädd och piper till? xDD
Omg, denna dag<3
Men iaf, sen när jag kom hem från Fritte så satte jag mig vid datan, där jag även fortfarande sitter xD
Men imorn så bara hem trorja, måste hämta lillebrorsan, åh palla.
Mycket men blire här nu, men iaf nu hade jag tänkt att kolla nått tvprogram som går på kanal5play xD
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina säger:

    Hoppas du mår bra !<3333333333333333333333333333333333333333333

    2011-12-08 | 15:42:14
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: